. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Thursday, March 17, 2011

Steven Spielberg a preferat personaje animate în filmul cu Tintin

TintinRegizorul Steven Spielberg si-a justificat decizia de a folosi actori doar pentru a le înregistra miscarile si a putea apoi anima adevaratele personaje din filmul cu Tintin. Filmul “The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn” e o adaptare a benzilor desenate create de Hergé. Steven Spielberg a preferat o metoda mai controversata de a face filmul în locul celor traditionale.

“Decizia s-a bazat pe respectul meu pentru arta lui Hergé si pe dorinta de a ma apropia cât mai mult cu putinta de original. Hergé a scris despre oameni fictivi într-o lume reala, nu într-un univers fantastic. Era lumea reala cea cu care a lucrat el si obisnuia sa se documenteze din National Geographic pentru noile sale povesti de aventura. Mi s-a parut ca o ecranizare live-action ar fi mult prea stilizata ca publicul sa rezoneze”, a spus Spielberg pentru publicatia L.A. Times.

Regizorul a mai avut un motiv: acela ca niste actori în carne si oase ar fi putut arata ridicol în costumele din povestea lui Tintin. “Ar fi trebuit sa avem costume care sunt cam exagerate si rusinoase sa fie purtate de actori. Costumele par sa se potriveasca mai bine daca mediul ales e cel digital”, a mentionat Spielberg.

În plus, imediat ce a testat metoda, regizorul s-a îndragostit si nu a mai vazut cale de întoarcere. “Ador tehnica asta. M-a facut sa fiu un pictor mai mult decât oricând. Am avut sansa sa fac multe lucruri, mestesuguri, pe care nu prea apuc sa le fac ca regizor. Am putut sa pictez cu un dispozitiv care te pune într-o lume virtuala si îti permite sa faci cadre si sa blochezi toti actorii doar cu un aparat mic, de tinut în mâna, care e numai de trei ori mai mare decât o consola de jocuri”, a explicat regizorul.

“The Adventures Of Tintin: The Secret Of The Unicorn” va avea premiera în cinematografele americane în 26 October. Tintin e bazat pe miscarile actorului Jamie Bell. Mai apar Simon Pegg, Daniel Craig, Andy Serkis.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment