. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Friday, March 25, 2011

Lavinia: "De ce să pozez într-o revistă cu fundul gol şi sânii la vedere?".

Artista spune ca îi gateste partenerului sau de viata, pentru ca mama sa a învatat-o sa fie o gospodina desavârsita.

"Mie imi place foarte tare sa gatesc mancaruri romanesti, le fac prietenilor, parintilor, oricui imi trece pragul, ca asa m-a invatat mama sa fiu o gazda buna, sa imi tratez musafirii cum trebuie", a spus Lavinia pentru showbiz.ro.

Lavinia si Ianis nu se gândesc deocamdata sa îsi oficializeze relatia.

"Nu vreau sa ma gandesc la casatorie, e prematur acum, pot parea egoista dar nu am sa evit sa spun ca pentru mine, in acest moment, cariera este primordiala. Am multe planuri, am multe proiecte de facut, vreau sa cresc ca imagine, dar vreau sa cresc ca artist, nu ca iubita lui x sau y. Vreau ca oamenii sa ma stie si sa ma placa pentru ca sunt Lavinia, fata bruneta care canta frumos, nu sa spuna cand ma vad "uite-o pe iubita lui X". Sigur, vreau familie, vreau copii, dar cred ca astea le primesti cand vrea Dumnezeu, nu cand le cauti tu cu disperare", a mai declarat ea.


Cântareata a precizat ca nu vrea sa pozeze goala, o femeie este mai sexy daca dezvaluie mai putin. "Nu ma vad facand asta, nu-mi place ideea chiar daca par de moda veche. De ce sa apar intr-o revista cu fundul gol si sanii la vedere, adica de ce nu pot sa apar doar in slip si cu sutien ca pot emana la fel de multa sexualitate si asa? Nu inteleg sensul acestui gest, sincer. Adica, nu poti castiga notorietate decat asa? Sau, sa spun altfel, se ofera sume atat de mari pentru a aparea intr-o astfel de ipostaza incat banii aceea sa iti schimbe viata, sa fie pacat sa refuzi? Nu cred, sincer!", a spus Lavinia.

Citeste restul interviului cu Lavinia aici!


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment