. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Friday, March 25, 2011

Querida, apărată de Prodanca şi Mizil.

În urma cu doar câteva minute, Zavoranca a adus acuzatii grave la adresa sotului ei, spunând ca acesta ar fi sustras din casa mai multe acte. De asemenea, Querida as-a dezamagit de amicii din ultimii sapte ani, carora Pepe le-ar fi interzis sa mai discute cu ea. Asa ca ea a mers la conferinta împreuna cu avocatul ei, cu Ana-Maria Prodan si cu Serghei Mizil, care o sustin în "lupta" cu Pepe.

Lansata într-un lung monolog, Zavoranca l-a pus la punct pe Maruta, caruia i-a spus: "Maruta, nu esti numai tu aici, lasa-ma sa vorbesc!" Ana-Maria Prodan a marturisit ca a încercat sa-i împace pe cei doi: "L-am sunat pe Pepe fara ca Oana sa stie si l-am rugat sa termine cu asta si sa se împace. El m-a intrebat pentru cine lucrez. Si mi-a zis ca vrea sa faca bani din asta".


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment