. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Monday, March 28, 2011

Nadia Comăneci: "Fiul meu este cea mai mare realizare a mea!".

"Dylan este cea mai mare realizare a mea. Cu siguranta! Mai mare decât tot aurul cucerit în sport. Asta si pentru ca ma opresc aici. Nu voi mai face un alt copil", a declarat Nadia Comaneci pentru Pro TV Magazin.

Întrebata care personalitate a lumii a impresionat-o cel mai mult, în timpul vizitelor sale prin tarile de pretutindeni, Nadia a spus ca a ramas foarte impresionata de faptul ca Mick Jagger, solistul sau preferat, stia totul despre ea.

"A fost un moment special când i-am întâlnit pe ceide la the Rolling Stones. Mai ales pe Mick Jagger. El m-a uimit pentru ca era foarte la curent cu viata mea si cu tot ce realizasem în sport pâna sa ajung în Statele Unite. Îmi plac multe genuri de muzica, însa the Rolling Stones sunt o legenda a muzicii. Dintre politicieni, m-a impresionat foarte mult familia Clinton", a povestit sportiva.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment