. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Thursday, March 24, 2011

Oana Zăvoranu: "Am renunţat la colaborarea cu Acasă TV, din cauza lui Pepe! M-a pus să ...

Oana Zavoranu a fost una dintre vedetele care a filmat în prima telenovela româneasca, o productie TV cu un succes foarte mare, iar colaborarile Oanei în acest domeniu pareau sa nu se opreasca, fiindca bruneta are reale talente de actrita.

Numai ca la un moment dat a renuntat la colaborarea cu postul TV care a lansat-o, iar acum îl acuza pe sotul ei ca a determinat-o sa ia aceasta decizie.

"Motivul pentru care eu am plecat de la postul Acasa TV a fost Pepe, pentru ca nu am vrut sa ma pup prin filme. El mi-a spus "Oana, eu sau Acasa TV", a declarat Oana Zavoranu la B1 TV.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment