. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Neil LaBute si Julian Fellowes vor adapta romanul “Crooked House”

julian-fellowes_1658382iCinefilii au fost uimiti in urma cu o saptamana atunci cand dramaturgul, romancierul, scenaristul si regizorul originar din Detroit Neil LaBute (48 ani) a renuntat la regia proiectului cinematografic “Seconds of Pleasure” in favoarea lui Mike Figgis, desi filmul avea la baza o nuvela omonima scrisa chiar de el, insa editorii de la Empire Online ne ofera astazi o explicatie plauzibila a acestui abandon intrucat persoana aflata la carma regizorala a peliculelor “Death at a Funeral“, “Lakeview Terrace” sau “The Wicker Man” se va ocupa in viitorul apropiat de transpunerea pe marele ecran a romanului politist “Crooked House” al Agathei Christie.

Publicat pentru prima data in anul 1949 si considerat de catre Agatha Christie insasi unul dintre cele doua romane preferate ale sale, “Crooked House” il are in centrul actiunii pe naratorul Charles Hayward, care este logodit cu frumoasa Sophia si se pregateste sa isi oficializeze relatia, planurile fiindu-i amanate de moartea suspecta prin otravire a bunicului viitoarei mirese si de decizia acesteia de a nu se casatori pana in momentul in care investigatia nu va avea drept rezultat gasirea vinovatului.

Scenariul acestui nou proiect va purta semnatura lui Julian Fellowes (61 ani), laureat al premiului Oscar in anul 2002 pentru scenariul original al dramediei “Gosford Park“, care si-a exprimat in fata editorilor de la The Independent incantarea de a colabora cu regizorul Neil LaBute la o ecranizare a unui roman de Agatha Christie: “Imi place acea perioada, imi place Agatha Christie si imi place ideea de a o reinventa. Va fi incitant sa lucrez cu un regizor contemporan cu adevarat vivace, care este unul dintre cineastii originali ai momentului”.


mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment