. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

Marius Vizante: "Niciodată fără celular în timpul actului sexual!".

"Acum o sa se scandalizeze toate doamnele monogame si foarte caste, caci raspunsul meu este nu. Mi-as dori o dragoste pâna la adânci batrâneti, dar realitatea este ca ne putem îndragosti de mai multe ori într-o viata. Cunosc foarte putine cazuri fericite, din pacate! Dar ce ma revolta pe mine cu adevarat este faptul ca în copilarie ni se insufla tot felul de lucruri care nu au nicio legatura cu realitatea. Printul de pe calul alb, dragostea din basme, care nu se termina decât atunci când moartea ne desparte etc. Ni se spune prea putin cât de diferiti suntem noi barbatii fata de femei. Daca as fi stiut de mic despre aceste diferente, atunci as fi avut mai multa grija, as fi stiut la ce sa ma astept, as fi gresit mai rar", a declarat Marius Vizante pentru Adevarul.

Vizante îsi aminteste ca nu a fost niciodata tinta declaratiilor de amor venite din partea fetelor, ci mai degraba a fost umarul de sprijin al acestora. "Nu agatam. Am fost confidentul, paratrasnetul tuturor fetelor pe care le adoram. În niciun caz obiectul lor sexual", mai spune actorul.

Marius si sotia lui au deja un copil, deocamdata nu îsi mai doresc unul, de aceea folosesc metoda calendarului.

"Prezervativul nu e ok pentru mine, dar sunt si barbati care sustin contrariul. Exista o doza de risc în orice metoda contraceptiva. Ce sa recomand? Sa faca sex cât mai mult si cea mai sigura metoda contraceptiva, care nu stirbeste placerea barbatului, este calendarul. Ce, nu stim sa numaram? Avem calendar pe telefonul mobil. Deci... telefonul mobil lânga noi în timpul actului sexual. Pe „silent" si deschis la agenda!", povesteste amuzta Vizante.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment