. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Friday, March 18, 2011

INCREDIBIL! Credea ca are probleme cu stomacul, dar a aflat ca urmeaza sa nasca in cateva ore

Lesley Nicholl, 35 de ani, a fost surprinsa sa afle ca este gravida si ca urmeaza sa nasca. Cateva ore mai tarziu a nascut prin cezariana un baietel sanatos.

Mama a trei copii, acum, a spus: "Am facut ecografii si multe teste pentru ca aveam dureri foarte mari. In cele din urma au descoperit ca era un copil in mine, chiar in cutia toracica".

Intr-un final, femeia a nascut un baietel sanatos pe 23 februarie, chiar daca inainte de Craciun aceasta nestiind ca este insarcinata a luat antibiotice. Medicii sustin ca este o minune faptul ca micutul este perfect sanatos.

"Am mancat foarte mult inainte de Craciun plus ca am facut bronsita si m-am tratat cu antibiotice ceea ce ar fi putut sa-i faca rau copilului", a spus fericita mama. Ea a povestit ca nu a avut pofte bizare sau greturi de dimineata, in asa fele incat sa-si dea seama ca este insarcinata.

"M-am gandit ca am luat un pic in greutate, dar eu oricum nu am corp de model. Nathan este un adevarat miracol si cred ca a venit pe lume pentru un motiv bun si de aceea este foarte special pentru noi", a mai spus Leslye.

Prospata mamica mai are doi copii, Ryan de sase ani si Katie care are doar 20 de luni, iar ei sunt extrem de incantati ca faptul ca mai au un fratior.

Sefa moaselor de la spitalul Homerton, Joan Douglas, a declarat: "Sunt moasa de 22 de ani si pana acum nu am cunoscut nicio femeie care sa nu stie ca este insarcinata".

Sursa foto: Archart/CarmenValino

Taguri

View the original article here

No comments:

Post a Comment