. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Thursday, March 24, 2011

Bebeluşa Oana: "Ca să-l impresionezi pe Huidu trebuie să realizezi cât este de ...

Bebelusa marturiseste ca i-a fost foarte greu sa-l impresioneze pe Huidu si ca în 10 ani de când se cunosc acesta a laudat-o doar de trei ori.

"Ca sa-i câstigi încrederea lui Serban trebuie sa îndeplinesti multe conditii. Ca sa-l surprinzi pe Serban si, mai ales, sa-l impresionezi, în primul rând trebuie sa realizezi cât de pretentios este. Norocul meu este ca ma cunoaste de 10 ani si stie ce-mi poate "pielea". Din scaunul lui Serban totul este poate mai apasator. Responsabilitatea este mare! Pentru ca este un perfectionist si un workoholic, rar scoti de la Serban cuvinte de lauda. În cei 10 ani de când ne cunoastem, Huidu m-a laudat de trei ori: când m-a vizitat la Ibiza, când am aparut în scenete si când m-am reîntors la emisiune. Cu alte cuvinte, ma sustine si chiar îl vad încântat de prezenta mea alaturi de Gainusa... cu toate ca lui îi sta mai bine lânga Misu!", a declarat Oana Ionita pentru ziarul ring.


Mama o ajuta cu fetita

"E frumos sa ma aflu din nou în tara. Este greu de crezut, la câta lume vrea sa plece, ca mie mi-a fost dor de tara. Norocul meu este mama, care ma ajuta cu fetita când trebuie sa fiu la filmari. Adevarul este ca am o fetita încântatoare si nu ma laud pentru ca e a mea. E foarte cuminte, mereu zâmbitoare si pare ca, atunci când vorbesc cu ea, întelege tot ce-i spun. Am noroc! Mi-am dorit sa fiu mama si acum am un superb bebe cârcotas!", a mai spus aceasta.


Continuarea aici

No comments:

Post a Comment