. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Friday, August 31, 2012

“Am o idee”, film interzis în comunism, readus pe marile ecrane după 30 de ani

România Film ?i Centrul Na?ional al Cinematografiei ne invita în a doua jumatate a lunii viitoare, mai exact în data de  20 septembrie 2012, orele 19.30 la Cinema Scala, la Premiera de Gala a super comediei satirice “AM O IDEE”, un film Interzis în Epoca de Aur.

Din distribu?ia filmului fac parte o mul?ime de actori legendari ai comediei române?ti: Dem Radulescu, Jean Constantin, Stela Popescu, Hora?iu Malaele, Vasilica Tastaman, Geo Saizescu,  Rodica Popescu Bitanescu, Radu Gheorghe, Melania Carje, Anda Caropol, Camelia Zorlescu ?. a. Scenariul e semnat de Mircea Radu Iacoban, muzica-Temistocle Popa, iar regia îi apar?ine Maestrului AL.G. Croitoru.

În urma cu 30 de ani, dupa o premiera fulminanta cu sala arhiplina, imediat a doua zi de diminea?a, filmul a fost interzis. Iata, dupa trei decenii, “ AM O IDEE ” rena?te ?i revine pe marele ecran , la acela?i Cinema Scala!

Sinopsis: Echipa de fotbal a unui ora?el este retrogradata ?i ajunge în divizia a treia…a?a ca, un gol al oricaruia dintre jucatori, o va readuce în divizia a doua. Capul acestei “opera?ii” este Tovarusul Zmeu (Petre Gheorghiu) care “are o IDEE” de fiecare data când este nevoie.

În loc de un antrenor, angajeaza patru antrenori ( Dem Radulescu, Geo Saizescu, ?tefan Tapalaga ?i Cornel Revent) ) ?i înfiin?eaza clubul FEMINA (Stela Popescu, Vasilica Tastaman, Rodica Popescu Bitanescu, Anda Caropol, Melania Carje, Camelia Zorlescu) din so?iile jucatorilor pentru a sprijini bunul demers al fotbali?tilor atât la antrenamente cât ?i acasa.Când totul e gata, o “comisie” (Aristide Teica) sose?te din capitala la o petrecere ?i pentru a vedea cât de mult este angajat ora?elul la promovarea echipei de fotbal. Sfâr?itul va fi dramatic, dar ?i plin de amuzament în acela?i timp, pentru audien?a.

“Am o idee”este atestarea celui mai vizibil effort din cinematografia româneasca de pâna acum în ceea ce prive?te densitatea de gaguri (când organice când mecanice) pe centimetrul patrat de pelicula impresionata, marturisind fara putin?a de tagada inventivitatea creatorului, regizorul AL.G.Croitoru.” (Florian Potra- critic de film)


Filme online rgatis

No comments:

Post a Comment