. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Monday, March 21, 2011

VIDEO Smiley: "Concurenţii de la 'Românii au talent' sar pe noi! I-am zis lui Pavel ...

"Eu si Pavel Bartos traim fiecare moment alaturi de participanti, ii vedem cum se pregatesc, cum incearca sa isi alunge emotiile, ii vedem cand ies de pe scena, reactiile. Unii plang, altii sar in sus de bucurie, altii sar pe noi! Cel mai greu e cu grupurile: cand sar toti, trebuie sa fii un pic in forma! Tre' sa tragi un pic la sala ca sa fii in forma! I-am zis si lui Pavel sa se apuce si el de fitness ca sa fie strong, ca daca sare un grup de fete pe el, nu il vad bine! Mai avem si reactii destul de violente, pana acum nu ne-a lovit nimeni in fata, ceea ce ne bucura foarte tare", a spus Smiley pentru perfecte.ro.

Continuarea aici

No comments:

Post a Comment