. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Wednesday, March 23, 2011

PREZENTARE OFICIALA. Bakaj: "Ma bucur ca sunt la Dinamo!"

Elis Bakaj a fost prezentat oficial intr-o conferinta de presa si va debuta in tricoul lui Dinamo in meciul amical cu Andijan (Uzbekistan), programat duminica, la ora 16, la Susesi Sport Center

ELIS BAKAJ: “Sunt un fotbalist profesionist. N-as vrea sa vorbesc despre calitatile mele, sa lasam antrenorii si suporterii sa spuna, dupa ce mi le voi dovedi pe teren. La o echipa mare e concurenta mare. Dinamo vrea mereu sa ia titlul, iar eu ma bucur ca sunt la aceasta echipa. Vreau sa castig toate meciurile, imi doresc sa bat Steaua, dar sa iau si titlul de campion al Romaniei. Domnul Demollari mi-a explicat ce importanta au derby-urile Dinamo - Steaua, am vazut si cateva filme de la aceste meciuri si de-abia astept asemenea confruntari”

IOAN ANDONE: “L-am urmarit la propunerea lui Demollari, apoi i-am urmarit CV-ul. E talentat. Un jucator care la 23 de ani are aproape 180 de meciuri la echipa de club este valoros”

SULEJMAN DEMOLLARI: “Elis este cel mai bun fotbalist albanez din ultimii doi ani, golgeterul ultimei stagiuni si, chiar daca a mai avut alte oferte din strainatate, eu l-am convins sa vina la Dinamo. Se va acomoda in Romania, o sa stau langa el, sa-l ajut”

Evolutiile "internationalilor" dinamovisti

Romania - Ucraina 2-2, 2-4 dpd
Rezerva, Liviu Ganea a intrat in minutul 68 si a marcat din penalty la loviturile de departajare

Romania - Cipru 1-1, 5-4 dpd
Titular, Gabriel Torje a marcat unicul gol al nationalei Romaniei, punctand si din penalty la loviturile de departajare
Titular, Dragos Grigore a fost integralist in centrul defensivei, alaturi de Gabriel Tamas

Turcia U 21 - Romania U 21 1-0
Titular, Marius Alexe a evoluat pe toata durata meciului amical de la Manisa

Albania - Slovenia 1-2
Rezerva, Elis Bakaj l-a inlocuit in minutul 63 pe Bogdani (Cesena)

Burkina Faso - Insulele Capului Verde 0-1
Titular, Djakaridja Kone a bifat prima selectie pentru nationala statului Burkina Faso

AS Valence (Franta) - Cote D’Ivoire (Selectionata Olimpica) 0-3
Titular, Zie Diabate a evoluat 90 de minute fara greseala


View the original article here

No comments:

Post a Comment