. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Tuesday, March 22, 2011

Invitatie Schimb de Carti luna martie


Fiindca primavara se numara cartile citite iarna   A fost si vacanta de iarna, am inceput unii dintre noi scoala cu forte noi, si am mai si citit ceva intre timp. Primavara asta ce a venit de ceva timp ne invita sa iesim afara din casa, sa exploram lumea inconjuratoare si sa ii descifram tainele. De aceea, vino duminica, 27 martie, ora 15 in cofetaria Alexit, de pe strada Armeneasca nr. 15, la o noua editie Schimb de Carti Gherla. Daca esti un “cititor feroce”, ocazional, sau doar vrei sa cunosti oameni noi, vino sa discutam intr-o atmosfera placuta si linistita despre carti, filme, sau  orice vrei tu.   Ce se va intampla?Cum zice si numele, se vor schimba carti, asta daca o persoana vede o carte sau mai multe la o alta persoana si va da o carte sau mai multe la persoana de la care a luat, dar nu trebuie neaparat de la aceasi persoana, eu putand sa iau o carte de la tine, si sa dau la altcineva. In al doilea rand, va fi un schimb de opinii, participantii putand vorbi liber despre carti, filme, pasiuni si interese si subiecte de actualitate. In al treilea rand, tocmai datorita faptului mai sus mentionat, se vor lega prietenii noi intre oameni care se stiau doar din vedere sau putin. E o sedinta de socializare, cunoastere, si nu ai nimic de pierdut daca vii, ci mai mult de castigat, asa ca te astept. Daca te-am facut curios si vrei mai multe detalii, ma poti contacta pe adresa angel_mikcael@yahoo.com sau la numarul de telefon 0757-541.705 

View the original article here

No comments:

Post a Comment