. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Friday, March 18, 2011

Inca un sezon pentru Being Human US si Face Off

< a target="_blank" href="C:\Program Files (x86)\ABS\Auto Blog Samurai\data\Filme Gratis\filme online gratis\mininews1.jpg" rel="lightbox[81805]">Sezonul  2 pentru Face Off a fost anuntat acum vreo doua zile. Am tot zis ca arunc un ochi pe el, sa vad ce e de capul lui, dar am uitat, asa ca si stirea a fost trecuta cu vederea :-)

Astazi insa si-a gasit locul alaturi de ultimul anunt al celor de la Syfy, care au confirmat sezonul 2 din Being Human US, fratele mai mic si “remixat” al lui Being Human UK, care tocmai a primit sezonul 4. La ei a avut succes, primul sezon avand o medie de 1,8 milioane de telespectatori. La noi, daca ma uit la multele articole cu zero comentarii, a avut succes cam din parti :-D In fine, aveti timp sa recuperati la vara daca n-ati vazut deja varianta UK.

Sursa

Citeste restul stirii pe TvBlog
mai multe detalii pe filme online gratis

No comments:

Post a Comment