. . doar eu si gandurile mele , aici :)

Am un ﯧer !

Sunday, March 20, 2011

Cadoul de Crăciun...

Adevarul este ca aveam de gând sa scriu despre altceva în aceasta dimineata. Ceva mai devreme însa, schimbând posturile la TV, am dat peste un titlu de film interesant: "Cadoul de Craciun". Si m-am oprit, si m-am uitat...si-am plâns.Mult. Îmi pare rau ca nu l-am vazut de la început dar cu siguranta data viitoare când se va mai difuza n-am sa-l ratez. Evident ca-l recomand...celor cu sufletele sensibile. :) The Christmas Shoes (2002)  (Cadoul de Craciun)Movies24
Miercuri, 23 Mar 20:00
Joi, 24 Mar 14:20
Vineri, 25 Mar 08:50 Filmul prezinta o dubla poveste în Ajunul Craciunului. Un baiat doreste sa-i faca mamei sale cadou o pereche de pantofi, disperat ca medicul nu-i acorda acesteia prea multe sanse de supravietuire. În acelasi timp, un avocat trebuie sa faca fata destramarii casniciei sale. Întâlnirea dintre cei doi va fi marcata de spiritul sarbatorilor de iarna.


View the original article here

No comments:

Post a Comment